زمان جاری : سه شنبه 12 تیر 1403 - 6:55 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 298
نویسنده پیام
nooromahdi آفلاین


ارسال‌ها : 23
عضویت: 8 /9 /1390
سن: 20


آشنایی با بیش از ۱۰ گروه موزیک شیطان پرستی ( نقد موزیک شیطانی )
يوفر - «الوهيم»
[تصویر: images?q=tbn:ANd9GcQipvOwWDjwP0QXL1QAn5C...kfahWUv​iIf]
بعد از دهه 1950 م با تأليف رمان و توليد فيلم درباره ي بشقاب پرنده هاي افسانه اي در ايالات متحده آمريكا و انگلستان، چند گروه غيرمتداول مذهبي كه اين افسانه را به شكل مذهب ترويج مي كردند، در اين كشورها به وجود آمدند. اعضاي اين گروه ها را سفيدپوستان تشكيل مي دهند و خود را «اخوت بزرگ سفيدپوستان» مي نامند. رهبران اين گروه ها ادعا مي كنند كه با افراد ماوراي زمين در ارتباط مي باشند و اعتقاد دارند انسان هاي ماوراي زمين از انسان موجود در زمين برتر مي باشند و انسان روي زمين توسط نژاد برتر ماوراي زمين به نام «الوهيم» خلق شده اند. اين گروه ها اين موضوع را ترويج مي كنند كه انسان به سبب كنار گذاشتن تمامي اعتقادات ديني و بهره وري از لذات جنسي مي تواند به كمال برسد و از اين رو آن ها به شدت طرفدار «شبيه سازي انسان» مي باشند؛ موضوعي كه توسط تمامي اديان و سازمان هاي بين المللي شديدا محكوم شده است.


گفتني است «الوهيم» يكي از نام هاي خداوند سامي مي باشد و مركز فعال ترين گروه يوفر معروف به رايل در فلسطين اشغالي واقع شده است. اين گروه معتقد است 144000 عضو تكامل يافته آن ها بر دنيا حكومت خواهند نمود.


در سال 1994، 1995 و 1997 م در كشورهاي كانادا و سوئيس تعدادي از پيروان گروه «معبد خورشيد» براي انتقال به سياره خيالي خود دست به خودكشي دسته جمعي زدند. اعضاي اين گروه خود را «نائت تيمپلر» در عصر حاضر مي دانند. در روز 22 مارس 1997 م، 39 نفر از اعضاي يكي ديگر از گروه هاي يوفر به نام «باب بهشت» در كاليفرنيا دست به خودكشي زدند تا با كمك بشقاب پرنده به جهان ديگر منتقل شوند. در سال هاي اخير نيز توليدكنندگان اصلي فيلم در هاليوود ـ كه يهودي و طرفدار رژيم صهيونيستي هستند ـ چند فيلم و مجموعه ي تلويزيوني را درباره ي «جنگ دنياها» و «جنگ ستارگان» توليد كردند كه در آن ها علاوه بر ترويج اعتقادات افسانه اي يوفر، برتري سفيدپوستان و قدرت نظامي ايالات متحده آمريكا را به نمايش گذاشتند.

گروه bathory


اين گروه از گروههاي بلک متال با موسيقي سرد، خشک و تاريک که نشأت گرفته از رسوم و عقايد خشک

اسکانديناوي به همراه اشعاري که بيشتر بر پايه وطن پرستي ، دفاع از عقايد و رسوم اجدادشان وايکينگ ها وشيطان پرستي مي باشد.

گروه bathory در سال 1983 توسط quorthon که گيتاريست يه گروه محلي پانک بود در شهر استکهلم سوئدپايه ريزي شد. نام bathory برگرفته از اسم اليزابت باتوري ملکه خونخوار انگليس است.


Quorthon:

پايه گزار اين گروه شيطاني که در آن زمان فقط 15 سال داشت با حمايت کمپاني هاي بزرگ بين المللي اقدام به نواختن و ضبط آهنگ هايي با مضامين شيطان پرستي نموده و آلبوم هاي مختلفي را ارائه داده است. Quorthon در مصاحبه اي عقايد خود را چنين بيان مي کند.

«ساخته هاي من همه از اپرا الهام مي گرفت ولي در کنار آن ها عقايد شيطاني هم اضافه مي شد. البته من يک شيطان پرست نبودم ولي هميشه دوست داشتم طبق عقايد شيطان پرستي آهنگ بسازم و شايد دليل اصلي نفرت من از مسيحيان و مبارزه با آنان به خاطر ظلمي که به اجداد ما وايکينگ ها کرده اند باشد.»


گروه Immortal


گروه بلک متال نروژي Immortal در سال 1990 توسط Abbath پايه گذاري شد. اين گروه پيش از اين به طور غير رسمي با نام "Amputation" فعاليت مي کرد. تمام فکر، ايده و تصور کلي حاکم بر گروه، بر مبناي کلمه ي Blashyrkh پايه گذاري شده بود. Blashyrkh نام سرزمين هاي خاص ذهني بود که Demonaz و Abbath در ذهن خود ساخته بودند در واقع Blashyrkh قلمروي افسانه اي براي شياطين بود با سرشت شوم و ترسناک و سرزميني با طبيعتي سرد و کولاک.

اين گروه وسيله ي لبل فرانسوي "Records Listenable" و"Productions Osmose"حمايت شد، و آهنگ هاي مختلفي ساخت.

"Black in Damned" آلبومي حيوان صفت و وحشيانه تر در مقايسه با آلبوم هاي قبل اين گروه است که با کمک کمپاني Osmose ساخته شد و پس از اين با حمايت کمپاني آلماني Blast Nuclearبراي يک آلبوم جهاني اقدام کردند.


گروه NORTT

موسيقي پر از ابهام و وحشت، معتقد به تباهى و فساد در نفسي پر از نفرت از مرگ به تاريکي رسيد .

اشعار Nortt توسط خودش نوشته شده و بر پايه عقايد نهيليسم و انارشيسم(ضد انساني) شکل مي گيرد و موزيک هاي Nortt مملو از يأس از زندگي است. بعضي از آلبوم هاي Nortt بقدري مخرب و ضد بشري مي باشد. که بعضا شکايت چندين موسسه و کليساي مذهبي دانمارک (اين کشور ضد دين را) به دنبال داشته است. و عمدتا کمپاني هاي آمريکايي مثل: (label American Nortt) حامي و پشتيبان اين گروه مي باشند.


ملاحظه:

ردپاي آمريکا و صهيونيسم در بسياري از کمپاني هاي حامي و پشتيبان گروه هاي شيطاني گاه علني و گاه غير علني ديده مي شود، آيا نمي شود برداشت کرد صحنه گردان اصلي اين گروه ها صهيونيست ها و آمريکايي ها هستند، به راستي صهيونيست ها و آمريکايي به دنبال چه هستند که اين همه هزينه مي کنند؟

گروه gruesome find

گروهي با کارهاي بسيار خشن با سبک بلک متال در کشور نروژ مي باشد که خواننده اين گروه در مصاحبه اي با جمله Magazine Devil مي گويد، ما با بلک متال کثيف با برخي از ارازل دس متال نروژ کارمان را شروع کرديم.


ملاحظه:

سر گروه گروهي که خود را کثيف و همکارانش را ارازل مي داند خروجي و محصولش چه خواهد بود.


گروه Evol


کلمه evol ترکيبي از evil و love است.اين گروه ايتاليايي و يکي از فرقه هاي شيطان پرست که ترکيبي با پوچ گرايي به نام principle Black است که شامل نفي کننده بندگي ديگران.خط مشي و افکارشان خراب کردن – پاک کردن حقيقت- کاذب بودن عشق- آزاد (بي بندوباري) بودن انسان است.

سبک اين گروه به شدت تحت تاثير دوران باستان مخصوصا دوران تاريک age middle است زيرا اين دوران را دوران آزادي انسان مي داند و خود را امروزه اسير قوانين به اصطلاح دموکراسي و به شدت مخالف آن، در آهنگهاي evol به وضوح استفاده از سازهاي باستاني به چشم مي خورد.


ملاحظه :

ارتباط بين شيطان پرستي و دوران باستان چيست.


گروه deicide


اين گروه از اشعاري کفر آميز و دين ستيز استفاده مينمايد. و از گروههاي اصلي دث متال به شمار مي رود هسته اصلي گروه در Florida , Tampa به عنوان يک متال زيرزميني در سال 1987 با نام Amon شکل گرفت. شرکتي بنامRoadrunner بعد ها اين گروه را به نام Deicide تغيير نام داد.

تاسيس سازمان Instensity Musical و خشونت ضد مسيحي توسط طرفداران متعصب Deicide و نيز ايجاد محلي براي اجراي موسيقي دث متال براي Deicide در آمريکا و علامت اين گروه يک صليب وارونه بر روي پيشاني مي باشد.

رئيس اين گروه - خود را مظهري از يک شيطان خالص معرفي مي کند. و در اجراهاي زنده، اقدام به ريختن اعضاي حيوانات در ميان جمعيت مي نمايد. به همين دليل از کلوپ ها طرد شد ، نام گروه در مجلات مختلف تحريم شد ، و در ليست سياه گروه هاي مخالف مسيحي و مبارزان با کشتار حيوانات قرار گرفت. عمده اعمال ضد تشکيلاتي گروه شامل برپايي مراسم ترسناکي بود که به صورت گروهي انجام مي دادند. و اين مراسم سريعا ميان طرفداران آن رواج يافت و بيشتر آن ها را تحريک مي کرد و دعوت به انجام مراسمي از اين قبيل مي نمود.

اين گروه آلبومي را توليد مي کند و براي عکس روي آلبوم از شکم پاره شده مسيح(علیه السلام) استفاده مي کند.


ملاحظه:

آيا به راستي اين گروه و گروهاي مشابه ضد مسيحي اند و يا اينکه صحنه گردان هاي آن ها اهداف ديگري را دنبال مي کنند !؟ ضديت با مسيحيت تحريف شده بي تحرک امروز که خطري محسوب نمي شود بيشتر به نظر مي رسد به يک بازي سياسي شبيه باشد تا يک حقيقت. آيا اين ها همه براي فضا سازي و تحريف تاريخ نيست؟ آيا بسترسازي براي اجراي طرح آرماگدوني صهيونيستي نيست!!؟

شما را به مطالعه طرح آرماگدون و کارگرداني صهيونيست ها در همين cd توجه مي دهيم.


گروه BARZAM


تاريخ بارزام هميشه با مبارزات شديد Varg با مسيحيان ، طرفداري شديد Varg از دين باستاني و خدايان اسطوره اي نروژ و حبس و زنداني شدن او آميخته بوده است.

کليه اشعار و موزيک اين گروه بر عهده يک نفر به نام ورگ ويکرنس varg vikernes ملقب به کنت گريشناخ grishnackh count است.

حال ببينيم اين شخص کيست؟

ورگ در 11 فوريه 1973 در برگن ( يکي از شهرهاي شمالي نروژ ) به دنيا آمد . خود ورگ در مصاحبه اي گفته بارزام به معناي نهايت تاريکي است ( همانطور که بعدها به او لقب darkness of lord داده شد.)

ورگ به جز يک سال زندگي با پدرش در عراق بقيه زندگي خود را در نروژ و برگن گذراند . او زادگاهش را اين چنين تعريف مي کند، اگر کسي دوستدار جنگل و طبيعت دست نخورده باشد از برگن خوشش خواهد آمد . اينجا پر از حيوانات وحشي ، کوه هاي سر به فلک کشيده و سرزمين هاي دست نخورده است . بعضي از نقاط جنگل به قدري انبوه است که براي راه رفتن بر روي زمين بايد خزيد

با پيوستن ورگ به بلک متال اولين ميني آلبوم خود را در سال 1992 بيرون مي دهد که عکس جلد آن تصوير کليساي سوخته corcnod بود که خود ورگ آنرا آتش زده بود.

kirke fantoft کليسايي است در 5 مايلي جنوب برگن که در قرن 12 ساخته شده و يکي از معتبرترين کليساهاي نروژ است. در نخستين ساعات روز 6 ژوئن 1992 آتش زده شد . اين کار را يا خود ورگ يا توسط گروه neoheaten که رهبري آن بر عهده ورگ بوده صورت گرفته است.

ورگ يهود و مسيحيت را آفت هايي معرفي کرده بود که ريشه اديان کهن نروژ را سوزانده است و به نظر او و طرفدارانش سوزاندن معابد مسيحيان به نشانه به مبارزه طلبيدن آن ها و انتقام گيري از آن ها است که هزار سال پيش در نروژ آن ها معابد heaten ها و خود آن ها سوزانده اند را سوزاند.

ورگ و اورانيموس (گيتاريست mayhem و صاحب شرکت d.s.p) از برجسته ترين شخصيت هاي موسيقي بلک متال بودند و همکاري زيادي با هم داشتند ولي پس از اختلافاتي که بين آن ها بوجود آمد (چه از نظر عقيدتي و چه از نظر موسيقي) اورانيموس پيرو عقايد شيطان پرستي بود . برخلاف ورگ که شيطان را از ايدئو لوژي هاي مسيح مي دانست. طولي نکشيد که اين اختلافات بالا گرفت.نهايتا ورگ اورانيموس را طي يک درگيري با ضربات متعدد چاقو به قتل مي رساند .


ملاحظه:

با مروري کوتاه بر گذشته و زندگي شخصيت هايي که بلک متال و گروه هاي مشابه را تشکيل مي دهند در مي يابيم که انسان هايي داراي شخصيتهاي رانده شده و وامانده از پيشينه هاي خويشند، به هميل دليل است که همواره آلت دست سود جويان و فرصت طلبان قرار گرفته و نقش عروسکهاي خيمه شب بازي هاي آنان را بازي مي کنند و در آخر هم فداي هيچ مي شوند.

تعريفي که پايه گذاري اين گروه از نام گروه ارائه مي دهد "نهايت تاريکي" دقيقا آنچه که در سرتاسر زندگي پر از ابهام و تاريک خود او وجود دارد.


گروه هپي ها


دهه 1960 م را در جوامع غربي دهه ي هپي (اباحي گري) مي نامند و از اوائل دهه 1970 م بيشتر اعضاي سابق "هپي ها" ـ كه به دليل اباحي گري و تضعيف روابط خانوادگي در جوامع غربي از جامعه گسسته بودند ـ عضو گروه هاي نوظهور گرديدند و با عضو شدن در اين گروه ها احساس عضويت در يك خانواده ي مصنوعي پيدا كردند. به جز اين ها افرادي كه مبتلا به شرابخواري و استفاده از مواد مخدر و سرخورده از زندگي خانوادگي و محصول خانواده هاي متلاشي شده طلاق هستند، عضو اين گروه هاي غيرمتداول مي شوند.

از ويژگي هاي اين گروه ها آن است كه رهبران شان اين عقيده را ترويج مي نمايند كه پيروان آن ها از ارتكاب گناه و خلاف نبايد در خود هيچ گونه احساس حقارت و ندامت كنند و براي جذب جوانان در رده بندي تشكيلاتي گروه از زنان بهره مي گيرند. در جوامع غربي، زن در رسانه هاي عمومي براي فروش كالا به عنوان يك ابزار استفاده مي شود و گروه هاي غير متداول هم براي جذب جوانان از وجود زن استفاده مي نمايند. بعضي از اين گروه ها ـ كه فقط جادوگري را ترويج مي كنند ـ اكثر زناني را كه طرفدار نظريه ي فمينيسم مي باشند در اين گروه هاي خود جذب مي نمايند و اين گروه ها را (زنان جادوگر) مي نامند و عمل جادوگري براي زنان را فمينيسم معنوي مي نامند. در غرب پيروان اين گروه جادوگري را ويكا هم مي نامند كه توسط يك نويسنده انگليسي به نام جرالد گارنر (1964 ـ 1884 م) در اواخر دهه 1940م ترويج گرديد. وي يك فراماسون بود و در موضوع جادوگري دو كتاب با عنوان جادوگري امروز و كتاب سايه ها را تأليف نمود. فراماسون ها براي مبارزه با دين هميشه از خرافات به عنوان جنبه هاي معنوي ترويج نموده اند و در اين زمينه «باشگاه آتش جهنم» را در قرن هيجدهم ميلادي در سراسر انگلستان تأسيس

كرده بودند كه در آن، اعمال منافي عفت توسط اعضاي آن صورت مي گرفت.

گروه Tiamat


Tiamat نام يکي از خدايان اسطوره اي بابل باستان که متعلق به ايران بوده است.

tiamat خداي پليدي ها وبه شکل اژدهايي بوده که پس از اينکه marduk تمامي فرزندان او را

کشت و پس از مبارزه با خود tiamat و کشتن او سرش را آسمان و بدنش را زمين قرار داد

اين گروه درآهنگ هاي خود عقايد کفر آميز را بيان مي نمايد.


گروه nazarene Impaled
[تصویر: images?q=tbn:ANd9GcQmTzK-ZbCzqaGA0lPbZrP...uTayWGYHiQ]

nazarene Impaled به معني يهوديان اسير در قفس است.اين گروه شيطان پرست فنلاندي که ملقب به بزهاي جهنمي هستند کار را از سال 1990 باسبک black/death شروع کرد ولي پس از چند آلبوم به سبک metal black progressive روي آورد.او سرنوشت همه انسان ها را مخطوم به جهنم مي داند و انسان ها را تشويق به انجام هرگونه جنايتي مي کند و خود او نيز مضنون به چند قتل است و يک ديوانه تمام عيار است.


گروه گورو

[تصویر: images?q=tbn:ANd9GcQCs2eBOkhulP5EtNykMkQ...05xOZaY​JYQ]

در ربع قرن گذشته افرادي از هند به نام «گورو» در آمريكا و اروپا تبليغاتي گسترده انجام مي دهند و به نام ترويج عرفان هندوئيسم پيروان را به سوي خود جذب مي نمايند. همچنين بعضي از مرشدهاي صوفي از كشورهاي اسلامي نيز تعاليم افراطي صوفيانه را در جهان غرب آموزش مي دهند كه آن ها هم از سوي دولت ها و رسانه هاي گروهي در كشورهاي غربي حمايت مي شوند. قدرت هاي استكباري و استعمارگران نو براي جلوگيري از نفوذ اسلام در جهان غرب از اين گروه هاي مذهبي غيرمتداول ترويج مي كنند؛ چرا كه دين اسلام امروزه سريع تر رشد را در ميان اديان در جهان غرب، آفريقا و برخي از مناطق شناخته شده ي ديگر جهان دارد.

چنان كه ياد شد، اين گروه هاي غيرمتداول و نوظهور، بنيادهاي اعتقادي و عملي خود را به شكل هاي گوناگون از اديان سنتي بزرگ اخذ و اقتباس كرده، به شكل تحريف شده آن را عرضه مي نمايند. اين گروه ها را در انگليسي (Mix Pick ) (مخلوط) مي نامند كه ويژگي هاي نسبي گرايي، هيچ انگاري، شالوده شكني، فردگرايي، سكولاريسم و اباحي گري را كه بر جوامع مدرن غربي حاكم است، در پوششي از مسائل معنوي و عرفاني معرفي مي نمايند و آن را به عنوان معنويت فردگرايي و يك مذهب خصوصي عرضه مي كنند.

طالع بيني، جادوگري، غيب گويي، ورزش هاي معنوي، ارتباط با ارواح و موجودات ساير سيارات، روش هاي درماني و معالجه بيماري­ها با داروهاي طبيعي يا اعمال با مواد بلورين، كاركردهاي اين گروه هاي غيرمتداول مذهبي را شكل مي دهد.


گروه MORTTIS

[تصویر: images?q=tbn:ANd9GcQipvOwWDjwP0QXL1QAn5C...kfahWUv​iIf]

در سال 1993 در نروژ تشکيل شد.عقايد و متن آهنگ ها را دروغ – احساسات – تحولات اجتماعي – تاريکي و بيان عدم نياز انسان به خدا تشکيل مي دهد.سبک گروه industrial مي باشد و خواننده گروه براي بيان افکار کفر آميز خود اين سبک را انتخواب کرده زيرا عامه پسند مي باشد و فکر نمي کنم که کسي باشه که از اين آهنگ ها لذت نبره در حالي که وقتي آهنگ ها را ترجمه مي کنيم بسيار از بعضي از آهنگهاي metal black کفر آميز تر است .و در مورد چهره خواننده گروه که با صورت متفاوتي با شمايل بختک ظاهر شده که خود خواننده گروه(mortiis) مي گويد من فرشته اي بودم که به واسطه خداي انگل در اين لجن زار بيمار شدم.
گروه Covenant


تمامي اعضاء گروه در خانواده هاي شيطان پرست متولد شدند و از همان کودکي واليدينشان آن ها را براي همين کار تربيت کردند.گروه در سال 1992 در نروژ تشکيل شد .سبک گروه کاملا جديد است ترکيبي از industrial و metal black است.تفاوت اين گروه با ساير گروهاي شيطان پرست اين است که تنها به ستايش شيطان نمي پردازد بلکه به اصطلاح به وجود قدرت شيطان در حال حاضر و تاثير آن بر تحولات جوامع امروزي مي پردازد

پنجشنبه 10 آذر 1390 - 13:16
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | آشنایی با بیش از ۱۰ گروه موزیک شیطان پرستی ( نقد موزیک شیطانی ) | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS